bubok.es utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y a recordar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Ver política de privacidad. OK
Buscar en Bubok

José Antonio Abella Albo

Neste pequeno libro resúmese a biografía  de dezaoito Celeirenses que quixeron colaborar a gusto comigo. Todos eles veciños e/ou amigos meus. E como me dixo o chilindrín residente nos EEUU de américa, Jesse Del Río: grazas por gardar as memorias vivas.

Celeirense ven a ser o xentilicio de Celeiro, aínda que tamén nos coñecen como chilindrís.

Din que hai moitos anos, cando Celeiro aínda non tiña peiraos onde atracar os barcos, cando viñan os ingleses fondeaban enfronte á praia e chamabanos  en inglés para que lles foran a carrexar desde os barcos á praia e desde a praia aos barcos, mariñeiros e vituallas:

-Children, children!

Co tempo, a palabra children foise escangallando e convertindo en chilindrís.

Celeiro ven a ser unha parroquia de Viveiro, e un dos máis importantes portos pesqueiros do Cantábrico. Conta tamén con un núcleo de poboación a carón do núcleo de Viveiro, co que está prácticamente unido despois do crecemento urbanístico dos últimos anos.

Otros libros que pueden interesarte

La librería Bubok cuenta con más de 70.000 títulos publicados. ¿Todavía no encuentras el tuyo? Aquí te presentamos algunas lecturas recomendadas basándonos en las valoraciones de lectores que compraron este mismo libro.
¿No es lo que buscabas? Descubre toda nuestra selección en la librería: ebooks, publicaciones en papel, de descarga gratuita, de temáticas especializadas... ¡Feliz lectura!

Bubok es una editorial que brinda a cualquier autor las herramientas y servicios necesarios para editar sus obras, publicarlas y venderlas en más de siete países, tanto en formato digital como en papel, con tiradas a partir de un solo ejemplar. Los acuerdos de Bubok permiten vender este catálogo en cientos de plataformas digitales y librerías físicas.
Si quieres descubrir las posibilidades de edición y publicación para tu libro, ponte en contacto con nosotros a través de este formulario y comenzaremos a dar forma a tu proyecto.