bubok.es utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y a recordar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Ver política de privacidad. OK
Buscar en Bubok

surenyo

Només es conserva un quadre de Xavi Surenyo. Es creu que va ser llegat per la seva vídua a la família d'un noble vienès que, al seu torn, el va confiar al restaurador Benjamin Blaster. Aquest, a causa dels nombrosos deutes que arrossegava i vist que no era capaç de guardar l'obra amb totals garanties, se'n va desentendre tot just iniciada la Primera Gran Guerra. D'aleshores enç? , les vicissituds d'aquest retrat no van cessar de multiplicar-se, tot recorrent bona part del globus embolicat amb una fina tela verda, fins que -segons se suposa- ha acabat en un magatzem de Shangai, a mercè de la pols i dels ? cars, però ben protegit per c? meres i blindatges de tota mena. Quant a l'autor, poques dades en tenim: tan sols es reconeix un estil frenètic i caòtic amb la calidesa dels colors i una signatura en el lateral inferior esquerre que podria tractar-se, tal com afirmen nombrosos erudits, del mateix Surenyo, tot i que n'hi ha d'altres que ho rebutgen al·legant que el nostre autor escriví i prou, és a dir, mai veié un pinzell ni en pintura -i mai millor dit.

jugar

jugar
una mica de tot el que us puc oferir en poesia és aquíamb l'expressió davant de totno sé si us agradrà però l'intent hi éso potser nox.
Ver libro
página 1 de 2
Otros libros que pueden interesarte

La librería Bubok cuenta con más de 70.000 títulos publicados. ¿Todavía no encuentras el tuyo? Aquí te presentamos algunas lecturas recomendadas basándonos en las valoraciones de lectores que compraron este mismo libro.
¿No es lo que buscabas? Descubre toda nuestra selección en la librería: ebooks, publicaciones en papel, de descarga gratuita, de temáticas especializadas... ¡Feliz lectura!

Bubok es una editorial que brinda a cualquier autor las herramientas y servicios necesarios para editar sus obras, publicarlas y venderlas en más de siete países, tanto en formato digital como en papel, con tiradas a partir de un solo ejemplar. Los acuerdos de Bubok permiten vender este catálogo en cientos de plataformas digitales y librerías físicas.
Si quieres descubrir las posibilidades de edición y publicación para tu libro, ponte en contacto con nosotros a través de este formulario y comenzaremos a dar forma a tu proyecto.