bubok.es utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y a recordar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Ver política de privacidad. OK
Buscar en Bubok

Comentaris a la LLei d¿Ordenació Territorial de les Illes Balears

de Jaume Munar Fullana
  • Autor: Jaume Munar Fullana
  • N° de páginas: 349
  • isbn: 9788484566212
  • Idioma: español
  • visitas: 2
En la primera Llei d¿ordenació territorial del 1987 ja era present l¿objectiu de preservar el territori i els recursos naturals per a un desenvolupament equilibrat. Dissortadament, el desenvolupament socioeconómic de les societats mallorquína, menorquina i pitiüsa va ser molt mes accelerat que el desenvolupament legislatiu: haguérern d¿esperar la Llei 6/1999, de Directrius d¿ordenació territorial, per desplegar els instruments que es preveuen en la Llei d¿ordenació territorial (LOT).L¿anterior LOT i l¿actual, de 21 de desembre de 2000, objecte dels comentaris d¿aquest llibre, son la base i l¿origen de tot l¿edifici normatiu territorial i també de l¿organització autonomicoadministrativa en aquesta materia. Amb la LOT han estat possibles les Directrius territorials, els plans directors sectorials i el Pla territorial de Mallorca; tots, eines fonamentals per ordenar i per preservar la nostra terra. A la vegada, la LOT posa les bases de l¿organització administrativoterritorial, en enfortir els consells insulars i les competéncies deis seus órgans.Els autors deis comentaris, a pesar de la joventut, son prou coneguts dins el món docent i institucional. Així mateix, com es sabut, el catedrátic de Dret Administratiu senyor Avel·lí Blasco i Esteve, es una autoritat en la doctrina administrativa i especialment sensible a l¿ordenació territorial i a l¿urbanisme.Amb els senyors Jaume Munar Fullana i Josep Giménez Serra tinc la satisfacció de compartir responsabilitat i feines en el Departament del Territori del Consell de Mallorca. Per tant, a mes de ser bons coneixedors de la normativa territorial i urbanística, es obvi que gaudeixen de molta d¿experiéncia a l¿hora d¿aplicar-la de manera práctica. Han viscut de prop tot tipus de mesures cautelars, plans directors, revisions de planejament i el Pía territorial de Mallorca. La seva entretinguda tasca es sempre d¿un dinamisme intens en aqüestes matéries jurídicament complexes.En definitiva, les opinions deis autors dels comentaris representen una aportació inestimable a la doctrina administrativa, que enfortirà el coneixement de les normes que regeixen el futur del territori i del paisatge d¿aquesta terra.
...[Leer más]
ESTE LIBRO NO SE ENCUENTRA DISPONIBLE. PUEDES VER MÁS ABAJO OTROS LIBROS DE TEMÁTICA SIMILAR QUE PUEDEN INTERESARTE.
Los clientes que compraron este libro también compraron

La librería Bubok cuenta con más de 70.000 títulos publicados. ¿Todavía no encuentras el tuyo? Aquí te presentamos algunas lecturas recomendadas basándonos en las valoraciones de lectores que compraron este mismo libro.
¿No es lo que buscabas? Descubre toda nuestra selección en la librería: ebooks, publicaciones en papel, de descarga gratuita, de temáticas especializadas... ¡Feliz lectura!

Bubok es una editorial que brinda a cualquier autor las herramientas y servicios necesarios para editar sus obras, publicarlas y venderlas en más de siete países, tanto en formato digital como en papel, con tiradas a partir de un solo ejemplar. Los acuerdos de Bubok permiten vender este catálogo en cientos de plataformas digitales y librerías físicas.
Si quieres descubrir las posibilidades de edición y publicación para tu libro, ponte en contacto con nosotros a través de este formulario y comenzaremos a dar forma a tu proyecto.

¿Quieres que te informemos de cómo publicar tu obra? Déjanos tu teléfono y te llamamos sin compromiso.

Introduce el nombre

Introduce el teléfono

Introduce el E-mail

Introduce un email válido

Escoge el estado del manuscrito

Gracias por contactar con Bubok, su mensaje ha sido enviado con éxito. Una persona de nuestro departamento de asesoría al cliente se pondrá en contacto contigo a la mayor brevedad.
Enviar