bubok.es utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y a recordar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Ver política de privacidad. OK
Buscar en Bubok

La memòria de les formigues

de Iolanda Batallé Prats
  • Autor: Iolanda Batallé Prats
  • N° de páginas: 266
  • Tamaño: 233x148
  • Formato: Paperback / softback
  • isbn: 9788493687984
  • Idioma: catalán
  • visitas: 8
La mem²ria de les formigues ©s una novel·la profundament optimista, viva, palpable i que s’amolla i es va enroscant a poc a poc entorn del lector, fins que finalment aconsegueix ficar-se sota la pell completament. “Netejo la sorra de la platja. s com fer dibuixos amb les mans, per² en gran... Una dona sola ©s una dona sola; una dona sola al costat del mar ©s l’infinit.” Qui diu aquestes paraules ©s la Joana, una dona de quaranta-dos anys que neteja la sorra de la platja amb un tractor, per² no sempre ha fet aix², abans feia una feina de prestigi i responsabilitat. Mentre neteja la platja pensa en el sentit de l’exist¨ncia, en la seva hist²ria i en el passat de totes les persones que ha conegut. I tot aix² ho escriu en el quadern de les catorze papallones que ha trobat a la platja.El quadern de les catorze papallones ©s el quadern que escriu la Joana per explicar-li el m³n a la seva filla Maria, una nena de set anys: “Jo he comen§at a escriure per explicar-li el m³n a la meva filla, perqu¨ quan sigui gran no senti que tothom li va explicar una gran mentida.” En aquesta llibreta hi trobem, a m©s a m©s dels pensaments de la Joana: les trucades de la Neus, una senyora de vuitanta anys que va a enterraments i els explica a la Joana per tel¨fon; les converses surrealistes que la Joana t© amb el Jofre, el seu home; els diaris de la nona, l’ via morta de la Joana; unes entrevistes perdudes a porters; els contes que la Joana escriu per quan la Maria sigui gran; la correspond¨ncia per mail de la Joana amb la seva amiga Lenka, una amiga txeca que va con¨ixer vint anys enrere quan totes dues eren Erasmus a Anglaterra... i moltes altres hist²ries. Totes elles busquen entendre una mica m©s el sentit de tot plegat. El lector va avan§ant enroscat dins d’una novel·la-riu que se l’endur  des de la sorra de la platja fins mar endins.
...[Leer más]
ESTE LIBRO NO SE ENCUENTRA DISPONIBLE. PUEDES VER MÁS ABAJO OTROS LIBROS DE TEMÁTICA SIMILAR QUE PUEDEN INTERESARTE.
Los clientes que compraron este libro también compraron

La librería Bubok cuenta con más de 70.000 títulos publicados. ¿Todavía no encuentras el tuyo? Aquí te presentamos algunas lecturas recomendadas basándonos en las valoraciones de lectores que compraron este mismo libro.
¿No es lo que buscabas? Descubre toda nuestra selección en la librería: ebooks, publicaciones en papel, de descarga gratuita, de temáticas especializadas... ¡Feliz lectura!

Bubok es una editorial que brinda a cualquier autor las herramientas y servicios necesarios para editar sus obras, publicarlas y venderlas en más de siete países, tanto en formato digital como en papel, con tiradas a partir de un solo ejemplar. Los acuerdos de Bubok permiten vender este catálogo en cientos de plataformas digitales y librerías físicas.
Si quieres descubrir las posibilidades de edición y publicación para tu libro, ponte en contacto con nosotros a través de este formulario y comenzaremos a dar forma a tu proyecto.

¿Quieres que te informemos de cómo publicar tu obra? Déjanos tu teléfono y te llamamos sin compromiso.

Introduce el nombre

Introduce el teléfono

Introduce el E-mail

Introduce un email válido

Escoge el estado del manuscrito

Gracias por contactar con Bubok, su mensaje ha sido enviado con éxito. Una persona de nuestro departamento de asesoría al cliente se pondrá en contacto contigo a la mayor brevedad.
Enviar