bubok.es utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y a recordar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Ver política de privacidad. OK
Buscar en Bubok

Cuina catalana de veritat

de Pere Sans Estrada
  • Autor: Pere Sans Estrada
  • N° de páginas: 258
  • Tamaño: 210x290
  • Formato: Paperback / softback
  • isbn: 9788493556662
  • Idioma: catalán
  • visitas: 1
El 1991, el mateix Pere Sans public  Cuina catalana tradicional i moderna, una obra avui totalment exhaurida i convertida en text de refer¨ncia pels m©s prestigiats cuiners i gastr²noms catalans. En el seu pr²leg, V¡zquez Montalb¡ns’hi referia com un “llibre admirable que a mi m’hauria agradat escriure”. Per², per escriure’l, cal saber, sabers concrets i generals que al senyor Pere Sans li’n sobren i que t© la generositat d’oferir-los al pºblic”.Cuina catalana de veritat ©s una revisi³ que amplia i actualitza l’obra del 1991. A banda d’un extens receptari que repassa les menges pr²pies de la gastronomia catalana, en el llibre s’expliquen tota la resta de coneixements que cal posar en joc per dur a bon port l’elaboraci³ de les receptes. Els m¨todes de cocci³, les mesures, la selecci³ dels ingredients, les salses, picades i acompanyaments b sics... s³n alguns d’aquests elements que tamb© entren en joc.Com el gaudi complet no pot acabar en la cuina sin³ que necess riament requereix la degustaci³, l’autor tamb© ofereix els seus consells per al ritual de l’ pat i el maridatge dels plats. Tot plegat esdev© una exposici³ completa d’una cuina catalana que l’autor reivindica fermament en el cap­tol de conclusi³.LA CUINA COM A ART I TRADICI CULTURALTot pa­s culturalment homogeni, presenta expressions molt diverses que abarquen  mbits notablement dispars dintre de les arts, el pensament i la forma mateixa de viure. s dins aquest context que Catalunya presenta una cuina pr²pia, popular, amb una metodologia culin ria espec­fica, per a la realitzaci³ d’un extens i variat receptari, a cops de molt remot origen.A m©s a m©s de treballar per a la recuperaci³ de receptes antigues, tamb© hem de recuperar uns m¨todes de treball aut²ctons. s per aix² que hi insisteixo amb detall en un cap­tol sencer, que cal llegir amb atenci³, perqu¨ la realitzaci³ cabal de les receptes dep¨n en gran part d’aquests coneixements.
...[Leer más]
ESTE LIBRO NO SE ENCUENTRA DISPONIBLE. PUEDES VER MÁS ABAJO OTROS LIBROS DE TEMÁTICA SIMILAR QUE PUEDEN INTERESARTE.
Los clientes que compraron este libro también compraron

La librería Bubok cuenta con más de 70.000 títulos publicados. ¿Todavía no encuentras el tuyo? Aquí te presentamos algunas lecturas recomendadas basándonos en las valoraciones de lectores que compraron este mismo libro.
¿No es lo que buscabas? Descubre toda nuestra selección en la librería: ebooks, publicaciones en papel, de descarga gratuita, de temáticas especializadas... ¡Feliz lectura!

Bubok es una editorial que brinda a cualquier autor las herramientas y servicios necesarios para editar sus obras, publicarlas y venderlas en más de siete países, tanto en formato digital como en papel, con tiradas a partir de un solo ejemplar. Los acuerdos de Bubok permiten vender este catálogo en cientos de plataformas digitales y librerías físicas.
Si quieres descubrir las posibilidades de edición y publicación para tu libro, ponte en contacto con nosotros a través de este formulario y comenzaremos a dar forma a tu proyecto.

¿Quieres que te informemos de cómo publicar tu obra? Déjanos tu teléfono y te llamamos sin compromiso.

Introduce el nombre

Introduce el teléfono

Introduce el E-mail

Introduce un email válido

Escoge el estado del manuscrito

Gracias por contactar con Bubok, su mensaje ha sido enviado con éxito. Una persona de nuestro departamento de asesoría al cliente se pondrá en contacto contigo a la mayor brevedad.
Enviar