bubok.es utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y a recordar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Ver política de privacidad. OK
Buscar en Bubok

Cando os animais falaban

de Antonio Reigosa
  • Autor: Antonio Reigosa
  • N° de páginas: 128
  • Tamaño: 235x255
  • Formato: Tapa dura
  • isbn: 9788483029077
  • Idioma: gallego
  • visitas: 6
Cando os animais falaban © un tempo m­tico en que se sitºan un grande nºmero de contos populares, de sucesos fant¡sticos e marabillosos, sobre todo protagonizados por animais, coma os cen que se recollen neste volume preparado por Xos© Miranda e Antonio Reigosa. Ese tempo m­tico p©rdese na noite dos tempos e l©vanos a unha ©poca remot­sima, de a­ que esta frase apareza como f³rmula de entrada de contos e relatos, sobre todo dos contos de animais e dos contos marabillosos e de maxia, moi similar a outras ben co±ecidas como “rase unha vez”, “Desta era” ou “Nos tempos de Maricasta±a”.O cento de contos que se recollen neste volume, cada un deles ilustrado fermosamente a toda cor por Andr©s Meixide, est¡n tirados todos eles da tradic³n oral galega; todos eles ref­rense ³s tempos primitivos, os tempos da creaci³n, cando se decidiu que as cousas fosen como son, que o carrizo fose pequeno, que a silveira dese amoras e que a cobra non tivese patas. Son contos populares que explican, a sºa maneira, por que as cousas son dese xeito e non doutro. Neste libro, singularmente fermoso, quedan explicadas a orixe e a causa de moitos fen³menos naturais e conductas humanas: ¿Por que os corvos non son fachendosos?, ¿Por que a andori±a © un paxaro que trae sorte?, ¿Por que o moucho chama sempre polos bois?, ¿Por que os paxaros fan ni±o?, ¿Por que no inverno non se ve o cuco? ¿Como se alimentan as follas das ¡rbores? Son algunhas das preguntas que se responden neste volume, cuesti³ns que quedan explicadas dun xeito tan inxenuo e pl¡stico como fermoso. Un libro imprescindible para co±ecer e gozar e rir cos nosos mitos fundacionais, que poden compararse cos de calquera outro pobo do mundo.
...[Leer más]
ESTE LIBRO NO SE ENCUENTRA DISPONIBLE. PUEDES VER MÁS ABAJO OTROS LIBROS DE TEMÁTICA SIMILAR QUE PUEDEN INTERESARTE.
Los clientes que compraron este libro también compraron

La librería Bubok cuenta con más de 70.000 títulos publicados. ¿Todavía no encuentras el tuyo? Aquí te presentamos algunas lecturas recomendadas basándonos en las valoraciones de lectores que compraron este mismo libro.
¿No es lo que buscabas? Descubre toda nuestra selección en la librería: ebooks, publicaciones en papel, de descarga gratuita, de temáticas especializadas... ¡Feliz lectura!

Bubok es una editorial que brinda a cualquier autor las herramientas y servicios necesarios para editar sus obras, publicarlas y venderlas en más de siete países, tanto en formato digital como en papel, con tiradas a partir de un solo ejemplar. Los acuerdos de Bubok permiten vender este catálogo en cientos de plataformas digitales y librerías físicas.
Si quieres descubrir las posibilidades de edición y publicación para tu libro, ponte en contacto con nosotros a través de este formulario y comenzaremos a dar forma a tu proyecto.

¿Quieres que te informemos de cómo publicar tu obra? Déjanos tu teléfono y te llamamos sin compromiso.

Introduce el nombre

Introduce el teléfono

Introduce el E-mail

Introduce un email válido

Escoge el estado del manuscrito

Gracias por contactar con Bubok, su mensaje ha sido enviado con éxito. Una persona de nuestro departamento de asesoría al cliente se pondrá en contacto contigo a la mayor brevedad.
Enviar