bubok.es utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y a recordar sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Ver política de privacidad. OK
Buscar en Bubok

101 dies a l'Iraq.

de Asne Seierstad
  • Autor: Asne Seierstad
  • N° de páginas: 320
  • Tamaño: 226x150
  • Formato: Paperback / softback
  • isbn: 9788429754544
  • Idioma: catalán
  • visitas: 3
Durant cent un dies, entre gener i abril del 2003, just abans, durant i despr©s de la guerra de l`Iraq, la periodista sne Seierstad va viure a Bagdad. En la seva llarga i reconeguda experi¨ncia de m©s de deu anys de corresponsal de guerra, no havia treballat mai en unes condicions tan dif­cils. Ningº, ni els governants, ni els funcionaris, ni els militars deien la veritat, i el xantatge, la censura i la por impedien als iraquians d`expressar-se amb sinceritat. Per², enmig del silenci for§at, sne Seierstad observava i escoltava els ciutadans. Als mercats, a les cafeteries, a les escoles i fins i tot a les ru¯nes mil·len ries, ella endevinava una vida plena i rica, un m³n antic on milers de fam­lies iraquianes havien viscut en pau i prosperitat. Despr©s, durant la guerra, la situaci³ es va fer insuportable: les bombes, els morts, el silenci i la foscor van caure sobre Bagdad. 101 dies a l`Iraq ©s un dels molts relats possibles sobre l`Iraq, una cr²nica personal i sincera sobre aquella guerra i sobre algunes de les persones que hi han estat implicades. Un relat corprenedor que ens permet entendre el que est  passant ara a l`Iraq, quan ja s`ha acabat la guerra, per² encara no ha tornat la pau.sne Seierstad, amb tan sols trenta-dos anys, ©s una de les corresponsals de guerra m©s jove i ben considerada d`Europa: pels seus reportatges de Kossovo, Txetx¨nia i l`Afganistan, ha rebut molts reconeixements nacionals i internacionals, entre els quals el premi al millor periodista de la televisi³ noruega el 1999, al millor escriptor del 2000 concedit per la revista Elle i el prestigi³s Free Speech Award al millor reporter de guerra. El llibreter de Kabul (Edicions 62) ha estat tradu¯t a una dotzena de lleng¼es i ha estat escollit llibre de l`any, guardonat amb el premi dels llibreters noruecs.
...[Leer más]
ESTE LIBRO NO SE ENCUENTRA DISPONIBLE. PUEDES VER MÁS ABAJO OTROS LIBROS DE TEMÁTICA SIMILAR QUE PUEDEN INTERESARTE.
Los clientes que compraron este libro también compraron

La librería Bubok cuenta con más de 70.000 títulos publicados. ¿Todavía no encuentras el tuyo? Aquí te presentamos algunas lecturas recomendadas basándonos en las valoraciones de lectores que compraron este mismo libro.
¿No es lo que buscabas? Descubre toda nuestra selección en la librería: ebooks, publicaciones en papel, de descarga gratuita, de temáticas especializadas... ¡Feliz lectura!

Bubok es una editorial que brinda a cualquier autor las herramientas y servicios necesarios para editar sus obras, publicarlas y venderlas en más de siete países, tanto en formato digital como en papel, con tiradas a partir de un solo ejemplar. Los acuerdos de Bubok permiten vender este catálogo en cientos de plataformas digitales y librerías físicas.
Si quieres descubrir las posibilidades de edición y publicación para tu libro, ponte en contacto con nosotros a través de este formulario y comenzaremos a dar forma a tu proyecto.

¿Quieres que te informemos de cómo publicar tu obra? Déjanos tu teléfono y te llamamos sin compromiso.

Introduce el nombre

Introduce el teléfono

Introduce el E-mail

Introduce un email válido

Escoge el estado del manuscrito

Gracias por contactar con Bubok, su mensaje ha sido enviado con éxito. Una persona de nuestro departamento de asesoría al cliente se pondrá en contacto contigo a la mayor brevedad.
Enviar