Esta web, cuyo responsable es Bubok Publishing, s.l., utiliza cookies (pequeños archivos de información que se guardan en su navegador), tanto propias como de terceros, para el funcionamiento de la web (necesarias), analíticas (análisis anónimo de su navegación en el sitio web) y de redes sociales (para que pueda interactuar con ellas). Puede consultar nuestra política de cookies. Puede aceptar las cookies, rechazarlas, configurarlas o ver más información pulsando en el botón correspondiente.
AceptarRechazarConfiguración y más información

Montserrat Brugué Franch

L'infant comença des de la més tendra edat, ja en el jardí d'infància, a desenvolupar el llenguatge oral que serà el seu vehicle per un futur aprenentatge del llenguatge escrit. Aquest llenguatge oral es practica a l'escola i s'inicia a la llar d'infants amb l'ús d'un vocabulari familiar que mica en mica aniran ampliant, així com tot un seguit de cançons, dites, poemes que els nens aniran vocalitzant, entonant i memoritzant-ne el contingut.

Des de petits, els nens han de desenvolupar el gust pel llenguatge poètic, que no és res més que un altre recurs del llenguatge oral i escrit. I per què Doncs, senzillament, perquè respon als objectius bàsics del llenguatge: Saber-se comunicar, despertar l'interès i desenvolupar la creativitat literària en els infants, i conèixer la seva cultura per familiaritzar-se amb els signes d'identitat propis de Catalunya.

En aquest llibre es presenta un primer recull de poemes amb caràcter didàctic i pedagògic amb l'objectiu de convertir-se en una guia útil i pràctica per a tots els mestres.