Esta web, cuyo responsable es Bubok Publishing, s.l., utiliza cookies (pequeños archivos de información que se guardan en su navegador), tanto propias como de terceros, para el funcionamiento de la web (necesarias), analíticas (análisis anónimo de su navegación en el sitio web) y de redes sociales (para que pueda interactuar con ellas). Puede consultar nuestra política de cookies. Puede aceptar las cookies, rechazarlas, configurarlas o ver más información pulsando en el botón correspondiente.
AceptarRechazarConfiguración y más información

idoiaangulo

Lehen Hezkuntzako 1.mailarako urteko programazioa. Programazioak honako atalak ditu:

AURKIBIDEA
1. SARRERA ............................................................................................................................................................... 1
2. IKASTETXEAREN TESTUINGURATZEA .......................................................................................................... 4
2.1 KOKAPENA ..................................................................................................................................................... 4
2.3 MUSIKA GELA ................................................................................................................................................ 5
2.4 IRAKASTALDEAREN KOORDINAZIOA ..................................................................................................... 6
2.5 IKASLERIA ...................................................................................................................................................... 6
2.5.1 1.MAILAKO IKASLEEN EZAUGARRI PSIKOEBOLUTIBOAK ETA MORALAK ............................... 6
2.5.2 TALDEAREN EZAUGARRIAK ................................................................................................................. 8
3. PROGRAMAZIOAREN ANTOLAKETA CURRICULARRA ............................................................................. 8
3.1 KONPETENTZIAK ......................................................................................................................................... 9
3.1.1 OINARRIZKO KONPETENTZIAK………………………………………………………………………9
3.1.2 OINARRIZKO KONPETENTZIAK GARATZEKO GURE PROGRAMAZIOAK EGINDAKO EKARPENA……………………………………………………………………………………………………9
3.2 HELBURU OROKORRAK ................................................................................................................................ 13
3.3 EDUKIAK ............................................................................................................................................................. 15
3.4 ZEHARLERROAK ETA DIZIPLINARTEKOTASUNA……………………………………………………..16
3.5 DIZIPLINA ETA ZEHARKAKO KONPETENTZIEN EBALUAZIOA ....................................................... 16
3.6 ESTRATEGIA METODOLOGIKOAK ........................................................................................................ 19
3.6.1 OINARRI, NEURRI, ESTRATEGIA ETA TEKNIKA METODOLOGIKOAK…...…………………….19
3.6.2 ESPAZIO, DENBORA, JARDUERA MOTAK ETA TALDEKATZE EZBERDINEN ANTOLAKETA…………………………………………………………………………………………………20
4. ESKOLA INLUSIBOA ETA ANIZTASUNAREN TRATAERA ......................................................................... 21
5. UNITATE DIDAKTIKOAK .................................................................................................................................... 23
6. HOBEKUNTZARAKO PROPOSAMENA .......................................................................................................... 48
7. ERREFERENTZIA BIBLIOGRAFIKOAK ETA LEGEDIAREN ERREFERENTZIA ..................................... 48